راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث دار فلش خور

سجاد نوری
12 دی, 1401
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
alpine 73ebt - راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث دار فلش خور

ضبط ماشین بلوتوث دار، می­تواند تا حد زیادی کار شما را در هنگام رانندگی برای گوش دادن به موسیقی و پاسخگویی به تماس ­هایتان راحت کند. با چنین مزایایی ممکن است هر فرد صاحب خودرویی در زندگی خود برای یکبار هم که شده به سراغ خرید این سیستم­های پخش صوتی برود. شما نیز اگر چنین تصمیمی دارید پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید، چراکه قصد داریم راهنمای خرید پخش ماشین بلوتوث دار را تقدیم حضورتان کنیم.

پخش بلوتوثی دارای چه قابلیت­ هایی است؟

پخش ماشین، به طور کلی به 3 دسته تقسیم می­شود. دکلس، سی­ دی خور و فلش خور. البته پخش­های جدید می­توانند همزمان هم سی­دی خور و هم فلش خور باشند. دکلس نام ضبط­ هایی است قابلیت پخش با سی­دی یا فلش را ندارند.

قدیمی­ترین نوع پخش نیز همین است. ضبط­های امروزی از قابلیت فلش، سی ­دی و بلوتوث به شکل همزمان استفاده میکنند.در ادامه ویژگی ­های چنین پخش­ هایی را بیشتر توضیح خواهیم داد. به عنوان نسل جدید، پخش ماشین بلوتوث دار در خودروها قرار می­گیرد.

با استفاده از این فناوری شما می­توانید هم به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید و هم تماس ­های خود را به ضبط منتقل کنید.با این ویژگی دیگر گوشی به ­دست نخواهید بود و خیلی راحت تما­ستان را پاسخ خواهید داد.

صدای کسی که به شما زنگ زده از بلندگو و سیستم صوتی خودرو پخش خواهد شد.برقراری این ارتباط نیز بسیار راحت است. کافی­ست بسته به نوع ضبط خود مود یا حالت آن را بر روی Bluetooth بگذارید و سپس با گوشی موبایل خود به ضبط متصل شوید. پس از اتصال هر موزیکی که از داخل گوشی پخش کنید در ضبط شما پلی خواهد شد.

ویژگی­ های ضبط ماشین بلوتوث دار

  • تماس تلفنی راحت: مهم­ترین ویژگی پخش­های نسل جدید این است که به شما این امکان را می­دهند تا بدون نیاز به دست گرفتن گوشی موبایل به تماس خود پاسخ بدهید.
  • پخش صدا از تلفن همراه: شما با استفاده از این ضبط­ها می­توانید هر نوع محتوای صوتی را از داخل ضبط ماشین فلش خور، پخش کنید. بسیاری از مواقع ما تمایل داریم در خودرو خود به یک مصاحبه یا پادکست گوش دهیم. با این قابلیت حتی نیاز نیست پادکست یا فایل صوتی خود را دانلود کنید. با استفاده از ویژگی استریم محتوای صوتی شما از بلندگو خودرو پخش خواهد شد.
  • کنترل بدون تماس با گوشی: شما می­توانید محتوای صوتی خود را از طریق ضبط ماشین بلوتوث ­دار و فلش خور کنترل کنید. ویژگی­هایی مثل متوقف کردن، کم و زیاد کردن صدا و تعویض ترک بدون نیاز به لمس گوشی و تنها از طریق ضبط انجام می­شود.
  • اطلاع از گیرنده تماس: زمانی که کسی با شما تماس بگیرد اطلاعات تماس او توسط ضبط به گوش خواهد رسید که کار شما را برای فهمیدن مخاطب پشت خط ساده­تر می­کند.

برند­های معتبر را بشناسید

در ادامه قصد داریم به شما برند­های معتبر و شناخته­ شده بازار را معرفی کنیم تا با استفاده از این اطلاعات خریدی راحت داشته باشید. به این نکته توجه کنید که اگر پخش خود را از فروشگاه معتبری نخرید امکان خرید محصول تقلبی و غیربرند در شما  بالا خواهد رفت.

پس در کنار توجه به نام برند، اصالت و اعتبار فروشگاه انتخابی خود را برای تهیه ضبط ماشین بلوتوث دار نیز در نظر بگیرید. این نکته بسیار مهم است که ضبط انتخابی شما با خودرو و گوشی موبایل سازگاری داشته باشد.

ضبط ماشین پایونیر

«پایونیر» (Pioneer) یکی از معروف­ترین کمپانی ­های تولید­کننده پخش ماشین فلش خور و بلوتوث دار است و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. پایونیر دارای مدل­های بسیاری است که سری MHV محبوب­ترین و جزو سری به ­صرفه آن هستند.

p4250 1 - راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث دار فلش خور

ضبط خودرو سونی

کمپانی سونی را تقریبا همه می­شناسند.این شرکت بزرگ در تولید سیستم پخش ماشین نیز فعالیت دارد. بهترین سری سونی نیز CDX بوده که همزمان می­تواند CD، بلوتوث و فلش را ساپورت کند.

سیستم پخش کنوود

کنوود نیز در زمینه سیستم پخش خودرو فلش خور و بلوتوثی محصولات خوبی تولید کرده است. محبوب­ترین سری این کمپانی سری KMM نام دارد که پسوند BT در آن نشان­دهنده قابلیت پشتیبانی از بلوتوث مود است.

kenwood306 1 - راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث دار فلش خور

ضبط جی وی سی

در کنار پایونیر، باید JVC را هم جزو شناخته ­شده­ ترین کمپانی­ های تولید سیستم پخش خودرو بدانیم. این شرکت در زمینه تولید ضبط ماشین بلوتوث دار بسیار خوب عمل کرده و می­توان به محصولات آن اعتماد کرد.

سیستم پخش خودرو مکسیدر

مکسیدر امروزه ضبط ­های به‌روزی تولید می­کند اما می­توان به عنوان یک محصول مقرون به­ صرفه روی آن حساب باز کرد. سری VV-BT این کمپانی بلوتوث را پشتیبانی خواهد کرد.

ضبط خودرو مکسیس

طراحی محصولات مکسیس نسبت به دیگر مدل­های که معرفی کردیم، مدرن­تر بوده و احتمالا بیشتر مورد پسند سنین جوان واقع شود. نام سری محبوب این شرکت نیز MVH است.

maxis mx7 1 - راهنمای خرید بهترین ضبط ماشین بلوتوث دار فلش خور

سیستم پخش ناکامیچی

ناکامیچی نیز یکی از برند­های معتبر در زمینه پخش صوتی ماشین بوده که شما می­توانید ضبط ماشین بلوتوث دار آن را تهیه کنید.

جمع­ بندی

خرید ضبط ماشین بلوتوث دار و مزایای آن را بررسی کردیم. به لحاط قیمتی شما مبلغی بیشتر از یک ضبط معمولی خواهید پرداخت اما راحتی بیشتری دریافت خواهید کرد. به­ کمک این سیستم­های پخش شما دغدغه پاسخ­گویی به تلفن همراه را ندارید، می­توانید به کمک استریم و گوشی خود برنامه ­های مختلف صوتی را اجرا کنید و سطح ارتباط بین تلفن همراه و ضبط ماشین را به حداکثر میزان ممکن برسانید.

اگر قصد خرید سیستم­های پخش صوتی بلوتوث دار را دارید به اینجا مراجعه کنید.اطلاعات هر محصول به همراه قیمت آن برای بررسی بیشتر و خرید در قسمت دستگاه پخش خودرو این سایت به نمایش درآمده است.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.